Dom:Gryffindor Ranga: Zwycięzca TT Punktów: 261 Ostrzeżeń: 0 Postów: 79 Data rejestracji: 08.02.09 Medale: Brak
W tym roku Dzień Wagarowicza przypada pechowo na sobotę. A wy chodzicie na wagary? Jak tak to czy są to wypady w pojedynkę czy całą paczką? Czy zdarzyły się wam jakieś wagary, o których długo nie zapomnicie? Co myślicie o osobach, które wagarują? Piszcie.
Czasem trzeba sobie tak nadprogramowo odpocząc
Dom:Slytherin Ranga: Pracownik Ministerstwa Punktów: 1282 Ostrzeżeń: 0 Postów: 188 Data rejestracji: 26.08.08 Medale: Brak
Ja nie wagarowałam nigdy. Jako że jestem córką nauczycielki, moja matka dowiedziałaby się o wagarach natychmiast, bo... uczy w szkole obok ;/ Wolę więc nie ryzykować i chodzić...
Poza tym według mnie one w ogóle nie mają sensu. ;d
Edytowane przez Martyna dnia 18-03-2009 20:58
Dom:Slytherin Ranga: Opiekun Slytherinu Punktów: 3615 Ostrzeżeń: 0 Postów: 630 Data rejestracji: 27.08.08 Medale: Brak
W mojej ostatniej szkole jakoś nie chodziłam na wagary, ludzie kablowali i nikt nie wybierał się z tobą a teraz w nowej szkole to już nie raz byłam na wagarach, najczęściej to z jedną kumpelką albo z kilkoma, na raz. Czasem uda się całą klasą ale to bardzo rzadko. Najczęściej to jednak z chemii i z fizyki się zrywam... A co do dania wagarowicza to nigdy nie idę do szkoły.