· Gotowanie i "kucharzenie". |
~Szkrab
|
Dodany dnia 14-01-2012 17:27
|
Zbanowany
Dom: Gryffindor
Ranga: Czwartoroczniak
Punktów: 222
Ostrzeżeń: 1
Data rejestracji: 10.01.12
Medale:
Brak
|
Jestem cienki bolek, jeśli tu chodzi o kucharzenie. Wszystko przypalam, po prostu mam dwie lewe ręce.
Uczennica: To nie ja, to moja shauma!
|
|
|
|
~hedwigowo
|
Dodany dnia 10-02-2012 18:15
|
Użytkownik
Ranga: Minister Magii
Punktów: 2076
Ostrzeżeń: 0
Data rejestracji: 29.12.11
Medale:
Brak
|
Niby lubię, ale nic mi nie wychodzi. Nie znam się na tym kompletnie. Ostatnio piekłam frytki i też miałam z nimi nie wiem jaki dylemat..
|
|
~zaeli
|
Dodany dnia 10-04-2012 10:37
|
Użytkownik
Ranga: Pracownik Ministerstwa
Punktów: 1201
Data rejestracji: 06.06.11
Medale:
Brak
|
Lubię gotować i to nawet bardzo. Najbardziej lubię piec ciasta i inne słodkie rzeczy Zazwyczaj wychodzą za pierwszym razem No i mam coś takiego, że jak już raz jakiś przepis wypróbowałam, to do niego nie wracam. wolę zrobić coś, czego jeszcze nie robiłam...
<3
|
|
|
|
~marihermiona
|
Dodany dnia 24-08-2012 11:16
|
Użytkownik
Ranga: Redaktor Proroka
Punktów: 1058
Data rejestracji: 06.07.12
Medale:
Brak
|
Ja lubię gotować ale kiedy ma czas, którego jakoś zawsze mi brakuje
Z końca jego różdżki wystrzeliła srebrna łania. Wylądowała na podłodze, przebiegła przez pokój i wyskoczyła przez okno. Dumbledore patrzył, aż jej srebrna poświata zniknęła w ciemności, a potem odwrócił się do Snape'a. Oczy miał pełne łez.
-Przez te wszystkie lata?...
-Zawsze."
|
|
|
|
!mniszek_pospolity
|
Dodany dnia 09-12-2013 12:12
|
VIP
Dom: Slytherin
Ranga: Lord
Punktów: 256094
Ostrzeżeń: 2
Data rejestracji: 15.12.12
Medale:
Brak
|