Dom:Slytherin Ranga: Lord Punktów: 256094 Ostrzeżeń: 2 Postów: 2,618 Data rejestracji: 15.12.12 Medale: Brak
Koncerty... Cóż ja o nich wiem? A liczy się występ zespołu Akcent na jednej z dyskotek? To chyba był koncert ;p Jako małolat pojechałem do Radawczyka (albo Radawca) na występ zespołu Ich Troje. Jakoś niespecjalnie mi się podobało. Długi czas myślałem, że to nie dla mnie... Wolałem mecze piłkarskie ^^ Jednak ostatnio odkryłem takie zespoły jak Nordica, Hortynica, Głos Patriotów, Forteca, Twierdza, Irydion itp. Do tego dochodzi Evtis ze swoim tożsamościowym rapem (teksty o Żołnierzach Wyklętych, Ince, Zaporze, pułkowniku Pileckim)... Mój świat. <3 Chętnie bym gdzieś pojechał, naprawdę mam ochotę. Podzielam światopogląd tych zespołów, a że nie znam się na muzyce... Na piłce też się niewielu zna, a do powiedzenia niejedno ma. Dla mnie liczyłby się klimat takiego koncertu, teksty piosenek, ludzie, którzy tam są, i podzielają moje poglądy i wyznają te same wartości. Na pewno nie pojechałbym na żaden Woodstock czy inny Jarocin, bo to zupełnie nie moje klimaty... Czułbym się tam jak jakaś czarna owca w stadzie białych ;p Mimo, że znam więcej osób, które jeździły na Woodstock, niż takie, które jeżdżą na jakieś Festiwale muzyki tożsamościowej, narodowej i patriotycznej. Jednak co z tego? Liczy się też dobra zabawa, a podejrzewam, że z osobami, które myślą podobnie jak ja czułbym się idealnie. A, że może ktoś ma ucho doskonałe jak Ela Zapendowska, i wychwyci każdy fałszywy dźwięk czy nutkę, to już jego sprawa Dla mnie liczy się przekaz, upamiętnienie bohaterów w tekście piosenki (świetna lekcja historii dla młodszych), a nie jakieś śpiewanie o dupie marynie, że Zośka z dywanu trzepała kurz, albo że już posmarowałem tobą chleb. No sorry, ale nie moja bajka. Jak ci wszyscy celebryci: Dody Elektrody, Mandaryny, Nergale, Eneje, Ewy Farne czy co to tam jeszcze.
No i byłem kilka razy na koncertach w Filharmonii Lubelskiej ^^ To chyba się liczyć powinno ";"